جامعه سازی یا جامعه شناسی؟

جامعه سازی مقدم بر جامعه شناسی است

جامعه سازی یا جامعه شناسی؟

جامعه سازی مقدم بر جامعه شناسی است

جامعه سازی یا جامعه شناسی؟

جامعه شناسی توسعه،الگوی اسلامی ایرانی،سبک زندگی ایرانی،پساتوسعه گرایی،پیشرفت

ماه نور ...

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۴۵ ب.ظ

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاورِ همیشگی پیامبرگرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید .

سیزدهم رجب، افزون بر شادمانی میلاد شهریار خردورزی و عدالت، با احترام به ارجمندی مقام پدران و سپاس از مهر گسترده ایشان معطر شده است.

 سیزدهم رجب، روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است، چراکه مولود کعبه با زهد و تقوا، ژرف‌اندیشی و ساده‌زیستی و رشادت‌ بی‌نظیر خود در عرصه‌های عبودیت و انسانیت، تاریخ بشریت را متحول و مزین به سیرۀ خویش ساخت. وارسته‌ترین بنده‌ای که به هنگام نشستن بر سر سجاده، عالم خاکی را از یاد برده، غرق در شوق عبادت، با معبود خویش راز و نیاز می‌کرد. نمونه‌ای کامل از عدالت که در اوج صلابت، مهربان‌ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و چونان پدری دلسوز در تنگناهای زندگی یاریشان می‌کرد.

از این رو، فرخنده زاد‌روز امیرمومنان(ع)، شایسته‌ترین روز برای بزرگداشت مقام پدر و پاسداشت زحمات آنان است. با ادای احترام و ارادت خاص به محضر همگان، ضمن عرض تبریک سالروز ولادت با سعادت امام محمد تقی (جوادالائمه) علیه السلام و آغاز شکوهمند دهه فجر انقلاب اسلامی، میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و "روز پدر"را به همه فرهیختگان و سکانداران آموزش عالی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۸
اسماعیل شیرعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی