جامعه سازی یا جامعه شناسی؟

جامعه سازی مقدم بر جامعه شناسی است

جامعه سازی یا جامعه شناسی؟

جامعه سازی مقدم بر جامعه شناسی است

جامعه سازی یا جامعه شناسی؟

جامعه شناسی توسعه،الگوی اسلامی ایرانی،سبک زندگی ایرانی،پساتوسعه گرایی،پیشرفت

بانکداری اجتماعی 3

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ق.ظ

امروزه بانک های پیشرو در جهان از شبکه های اجتماعی برای ارایه خدمات و انجام امور بانکی استفاده می کنند که اصطلاحا به آن بانکداری اجتماعی یا Social Banking می گویند .


بانکداری اجتماعی یک بانک تعاملی و مبتنی بر وب دو است که با توسعه روز افزون گوشی های تلفن همراه و دستگاه های هوشمند که به راحتی در دسترس مردم است فراگیرتر نیز خواهد شد. امروزه مردم پیامک و استفاده از تلفن های همراه هوشمند را به کامپیوتر ترجیح می دهند و توسعه زیرساخت ها و خدمات قابل ارایه بر روی اپلیکیشن ها می تواند در توسعه بانکداری اجتماعی تأثیر خارق العاده ای داشته باشد.

در واقع تحقق بانکداری اجتماعی با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و دسترسی همه مشتریان بدون حضور فیزیکی در بانک ها مهیا شود. توسعه زیرساخت های نوین بانکی ، با بهره گیری از بانکداری آنلاین، راه را برای ارایه خدمت به جامعه، بویژه شرکت های بین المللی و دانش بنیان تسهیل می کند. ویژگی اصلی بانکداری اجتماعی در این است که منتظر حضور مشتری نیست و خود رأسا به سراغ مشتری می رود. این استراتژی تنها با بهره گیری از تکنولوژی ها تحقق می یابد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۰
اسماعیل شیرعلی

نظرات  (۱)

Neonomide - There is evidence on the 'benefits' of vitamin D supplementation such as ."Oral vitamin K antagonists are currently the most effective form of stroke-prevention therapy in patients with atrial fit3;llation&quob;Ir9im wondering, could combining 'vitamin' D and vitamin K produce a synergenic effect on the brain.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی